Ecoville zet volgende stap

Na 16 jaar vol passie en plezier op drie biologische markten te hebben gestaan, hebben we besloten hier per 1 juli mee te stoppen. Naast onze markten voor de consument leveren we, sinds jaar en dag en ook steeds meer, aan restaurants en horecabedrijven. Hier komt onze focus op te liggen.

Sinds 16 jaar levert Ecoville, het biologische merk van Rungis, restaurants en andere horecabedrijven. En daarnaast staat Ecoville op drie biologische markten. Voor de horeca wordt het steeds belangrijker om te kunnen beschikken over biologisch groente en fruit. Om de kwaliteit en persoonlijke aandacht te kunnen waarborgen hebben we ervoor gekozen om per 1 juli te stoppen met onze biologische markten voor de consument. Onze focus komt nog meer te liggen op onze restauratieve klanten.

Perry Falter, de man achter Ecoville, gaat zich nog nadrukkelijker focussen op het begeleiden van onze telers en het adviseren van onze klanten met een warm hart voor biologisch groente en fruit. Perry kijkt met plezier terug op een succesvolle periode op de markten, maar ook met een dubbel gevoel. ‘Onze vaste markt klanten ga ik echt missen. Mede door de groei die Rungis en Ecoville doormaken, willen we scherpe keuzes maken. Het waarborgen van kwaliteit en het intensiveren van relaties met onze favoriete telers vind ik zo belangrijk dat we deze weg inslaan’ vertelt Perry.

Rungis is een ware trendsetter op het gebied van AGF. Ik werk al langere tijd met Rungis samen en ze dagen me uit steeds nieuwe producten uit te proberen.

De mensen die bij Rungis werken, zijn heel toegankelijk; we kunnen goed met hen overleggen en ze zijn altijd goed bereikbaar. Het assortiment is ook heel breed.